Si hace dos post destacaba la adecuación título/portada/contenido del nuevo LP de These New Puritans, lo contrario tengo que decir de lo último de Pantha du Prince, el alucinante Black Noise.
Porque con ese título cabía esperar algo oscuro, algo ruidoso o una combinación de ambas cosas. Sin embargo, nos encontramos con una obra de orfebrería minimal llena de melodías curradas a más no poder, y que transmiten de todo menos oscuridad.
Toda una delicatessen dentro de un género sobreexplotado y en el que abunda la mediocridad. Ahora solo falta que James Holden saque nuevo disco para que la sensación de “resurreción minimal” sea completa.
Pantha du Prince – “The Splendour”
[audio:http://blog.klangschau.com/wp-content/uploads/2010/01/01-pantha_du_prince-the_splendour.mp3]
Pois.. eu non é por levá-la contraria, pero a min seméllame dunha coherencia pasmosa o deseño (polo menos en base á canción que postexas). Por unha banda, o cadro da portada; unha paisaxe que abrangue no mesmo primeiro plano unha multiplicidade de contextos (a auga, o poboado, as montañas), o detalle que expresa a súa composición, e, por suposto (e quizais aquí resida o significado do título) a melancolía que inspira. Esta sería a base, a inspiración na melancolía, algo que non está suxeito a ningún marco temporal, de ahí o «clasicismo» da ilustración. Por outra parte, e como elemento xa máis definitorio do contido, a mancha negra, rompendo drásticamente co conxunto e actuando como icono informativo, no que a maravillosa (esta vez si) tipografía, eminentemente contemporánea, nos pon sobreaviso de que, co que nos imos atopar, non é precísamente con música clásica.
Pero claro, isto é o que teñen as artes.. manexan códigos que non deixan de estar filtrados pola subxectividade do espectador… saúdos.
Me parece una interpretación válida. Yo hablaba más que nada del título, porque está claro que la portada va muy al pelo con el contenido.